BOOTY WORKOUT

Hei dere!

Håper at alle hadde fantastisk helg!

Det er så mange som ønsket å se treningsplanen min for bein og rumpe.
Jeg følger ikke noe spesiell plan, men siden jeg begynte å trene har prøvd ut så utrolig mange øvelser for rumpe og noen av disse trente jeg i dag, funker fortsatt for å få stumpen i form! 


 

Her kommer en kort beskrivelse av øvelsene tatt i dag:
Squats 4x12
Froggy liggende på benk 3x15
Cable kickbacks ( til siden og bak) 3 x 12-10
Walking Low squat med hjelp av kabler 3 x 3
Hip abduction 3 øvelser i 1 set ( 12-10 repetisjoner) x 3 ( stående i lufta, sittende og mot andre siden) øke vekt for hver sett fra 50kg
Stående markløft 3x12 (stram stumpen for bedre effekt!)
Calf raises 3x15






 

Legger til noen bilder fra dagens økt, for fulle øvelser med video gå inn på Instagram profilen min @Kandykoatviid og @kandykoat.

   

- Kandykoat <3

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Daria Kolodziej

Daria Kolodziej

21, Oslo

Fitness is my passion, and I love sharing my passion with others! Instagram:@kandykoat Henvendelser:kandykoat@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits