BOOTY WORKOUT

Hei dere!

Hper at alle hadde fantastisk helg!

Det er s mange som nsket se treningsplanen min for bein og rumpe.
Jeg flger ikke noe spesiell plan, men siden jeg begynte trene har prvd ut s utrolig mange velser for rumpe og noen av disse trente jeg i dag, funker fortsatt for f stumpen i form! 


 

Her kommer en kort beskrivelse av velsene tatt i dag:
Squats 4x12
Froggy liggende p benk 3x15
Cable kickbacks ( til siden og bak) 3 x 12-10
Walking Low squat med hjelp av kabler 3 x 3
Hip abduction 3 velser i 1 set ( 12-10 repetisjoner) x 3 ( stende i lufta, sittende og mot andre siden) ke vekt for hver sett fra 50kg
Stende marklft 3x12 (stram stumpen for bedre effekt!)
Calf raises 3x15






 

Legger til noen bilder fra dagens kt, for fulle velser med video g inn p Instagram profilen min @Kandykoatviid og @kandykoat.

   

- Kandykoat <3

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Daria Kolodziej

Daria Kolodziej

21, Oslo

Fitness is my passion, and I love sharing my passion with others! Instagram:@kandykoat Henvendelser:kandykoat@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits